loading...
مرکز سایت
فروش ویژه گلدونی پسته

فروش گلدونی پسته

فروش گلدونی پسته,فروش نهال گلدونی پسته,گلدونی پسته,نهال پسته,فروش نهال پسته

فروش ویژ بهترین نوع گلدونی پسته ایران در استان فارس از نهالستان پسته و آموزش کاشته نهال پسته بعد از خرید در زمین اصلی

 

گلدونی پسته

 

روش خرید و سفارش گلدونی پسته

کسانی که خواستار خرید گلدونی پسته هستند به موارد زیر توجه کنند.

 



بقیه در ادامه مطلب
تبلیغ
آخرین ارسال های انجمن
مرکز سایت بازدید : 1647 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ های رضا یزدانی

دانلود جدید ترین آهنگ ها , آلبوم های , جدیدترین کنسرت ها ,آهنگ های پیشواز رضا یزدانی, تمام آثار رضا یزدانی و زندگی نامه رضا یزدانی

نگاهی گذرا به زندگی نامه رضا یزدانی

یزدانی موسیقی حرفه‌ای را در ۲۵ سالگی با آهنگسازی و خوانندگی برای تئاتر دادگاه جنجال برانگیز در سال ۱۳۷۷ شروع کرد و بعد از آن نیز آهنگسازی و خوانندگی تئاتر اگر باران بخواهد را در سال ۱۳۷۸ انجام داد. او یک سال بعد توانست اولین آلبوم خود را به نام شهر دل روانه بازار کند. این آلبوم شامل اجرای اشعار مولانا با آهنگسازی خود بود. در سال ۱۳۸۲ و پس از آشنایی با یغما گلرویی طی همکاری مشترک با او آلبوم پرنده بی پرنده که در ابتدا «کپ نکنید» نام داشت را ارائه کرد.
یزدانی خوانندگی و آهنگسازی برای سینما را در سال ۱۳۸۳ با کار در فیلم‌های مسعود کیمیایی شروع کرد. حکم، رئیس و محاکمه در خیابان از جمله فیلم‌هایی هستند که یزدانی در آن‌ها فعالیت داشته است. همینطور او خواندن آهنگ تیتراژ مجموعه مرگ تدریجی یک رویا را بر عهده داشت. او همچنین برای سریال قلب یخی هم چند آهنگ (از جمله تیتراژ سریال) خوانده است. رضا یزدانی در فیلم سینمایی طهران تهران به کارگردانی مشترک داریوش مهرجویی و مهدی کرم پور نقش آفرینی کرد و کار موسیقی آن فیلم هم بر عهده وی بوده است. او همچنین در فیلم سینمایی اینجا تاریک نیست به کارگردانی محمدرضا خاکی نیز ایفای نقش کرده است. پس از انتشار آلبوم هیس، یزدانی شروع به اجرای چندین کنسرت در تهران و دیگر شهرها کرد که در کنسرت مربوط به ۲۶ اسفند ماه ۱۳۸۹ با اجرای حماسی ترانهٔ خلیج فارس تمامی تماشاچیان را به ایستادن در سالن وا داشت. رضا یزدانی در بهمن ۱۳۹۱ در شیراز کنسرت برگزار کرد که با استقبال خوبی همراه بود. طراحی صحنه و دکور کنسرت‌های او که توسط امیر اردهالی انجام می‌شود خاص بوده و مورد توجه علاقمندان قرار می‌گیرد. همچنین آخرین آلبوم وی به نام خاطرات مبهم با آهنگسازی کارن همایونفر اسفند ماه ۱۳۹۱ روانه بازار شد. همچنین در یکشنبه دوم تیر ۱۳۹۲ ترانهٔ مترو را با ترانه‌سرایی عبدالله روا منتشر کرد.
رضا یزدانی در تیرماه ۱۳۹۲ قطعه خودزنی با ترانه‌ای از بابک صحرایی و موسیقی ستار اورکی را منتشر کرد. این قطعه تیتراژ فیلم سینمایی خودزنی به کارگردانی احمد کاوری است.
رضا یزدانی در شب تولد خود در تاریخ سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۲ نیز قطعه نوستالژی را منتشر کرد که مروری بر آثار خاطره انگیز وی است. در این قطعه از ترجیع بند ترانه‌های شمال، کوچه ملی، پیکان، لاله زار و کافه نادری استفاده شده که همگی اثر یغما گلرویی بوده است و قسمت‌های دیگر ترانه نیز سروده حسن علیشیری است. تنظیم قطعه نوستالژی برعهده محمد خرمی نژاد بوده است.
آلبوم هفتم رضا یزدانی ساعتا خوابن نام گرفت و نخستین و دومین تیزر آن هم در وبسایت رسمی یزدانی برای دریافت قرار داده شده است. در نخستین تیزر گفته می‌شود با ارائه این آلبوم سه‌گانه ساعت‌های رضا یزدانی -ساعت فراموشی، ساعت ۲۵ شب و ساعتا خوابن- به پایان می‌رسد. اینطور که از تیزر پیداست، این آلبوم قرار است اثری متفاوت از یزدانی باشد. سرانجام ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ آلبوم هفتم این هنرمند منتشر شد.
یزدانی آهنگ عشق پست مدرن را بعنوان نخستین تک‌آهنگ از آلبوم هفتم خود، ساعتا خوابن، منتشر کرد. دومین تک‌آهنگ نیز از همین آلبوم بنام مهتاب تو فانوس منتشر شد.

 

رضا یزدانی

 

برای دانلود آهنگ های رضا یزدانی

یکی از بهترین سایت ها, سایت رضا یزدانی است. برای ورود کلیک کنید.

یکی از بهترین سایت ها, سایت طرفداران رضا یزدانی است. برای ورود کلیک کنید.

یکی از بهترین سایت ها, وب سایت رضا یزدانی است. برای ورود کلیک کنید.

برای دانلود آهنگ از دیگر خواننده ها اینجا را کلیک کنید

 

 

گروه آهنگ و ترانه مرکز سایت منتظر نظرات شما می باشد.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
فروشگاه مرکز سایت

پمپ باد فندکی ماشین همراه کوچک خودرو (اصل)

 

پمپ باد فندکی کوچک و ارزان مخصوص ماشینهای سواری با 650 گرم وزن یک همراه خوب درمسافرت برای خانواده ها این پمپ با وصل شدن به جا فندکی ماشین به راحتی باد لاستیک ها را تنظیم می کند قابل استفاده برای کـسانی که به استخر های دورازمحل زندگی می روند (نیازی به حمل تیوپ پرشده ندارید) قابل استفاده برای بازیکنان تیم های ورزشی جهت توپ فوتبال و الیبال بسکتبال و... قابل استفاده برای دارندگان دوچرخه وموتورسیکلت قابل استفاده در مدارس دانشگاهها مراکز فنی حرفه ای پمپ های ما در پنج مدل : کم قدرت , متوسط , پرقدرت , چراغدار , برقی فندکی می باشند

چراغ فندکی ماشین


توضیحات بیشتر


 خـريد پستي >> قيمت فقـط : 39000 تـومان

درباره ما
هدف از ایجاد مرکز سایت معرفی سایت های اصلی و سایت های برتر هست. و شما می تونید سایتی که زیاد بهش سر می زنید و یا سایتی که به نظر شما مهم هست را در قسمت (نظرات) سایت به ما معرفی کنید تا در مرکز سایت قرار دهیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 464
  • کل نظرات : 189
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 323
  • آی پی امروز : 751
  • آی پی دیروز : 566
  • بازدید امروز : 10,674
  • باردید دیروز : 1,381
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 17,609
  • بازدید ماه : 64,265
  • بازدید سال : 218,219
  • بازدید کلی : 2,303,711
  • نرم افزارهای اندروید
    نرم افزار های جاوا
    تبادل لینک و بنر رایگان